Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on kesäkuu, 2026.

Pitkälle on päästy

Kuva
 "Kukaan ei voi rakastaa lihavaa tyttöä" "läski" "ruma" "hyi vittu" "tapa ittes" "monennella kuulla oot raskaana". Edellä mainitut on omia ja muiden ajatuksia, saa arvata mitkä on omia. Pelottavaa ajatella et oon samaa mieltä itsestäni mun entisten kiusaajien kanssa Mä syön liikaa ja liikun liian vähän. Kavereista suurin osa on hoikkia tai normaalipainoisia, olisinpa niin kuin ne. Niiden kroppa näyttää niin kevyeltä. Haaveilen s-m koon vaatteista, reisivaosta, näkyvistä solisluista, ohuista käsistä, kapeista poskista, kauniista ulkonäöstä, pienestä perseestä, kevyestä olosta, nopeasta aineenvaihdunnasta ja laihuudesta.    Perjantai 19.6. 2026 klo 4.26  Kaikki tossa ylhäällä oleva on mun omia ajatuksia vielä viime vuodelta, miettikää sitä. En voi väittää, etten haluais edellee olla laiha mut haluun uskotella olevani vaan vaatteiden perässä.. Enää ongelma ei oo niin paljoo kehonkuva vaan enemmän syöminen/sen kyttääminen. Ehkä se...

Semmosta settiä

  18.6. 2026 Torstai klo 2.41   Täs on taas viime aikoina (viime kirjoituskerran jälkee) tapahtunu paljon, mistä pitää kirjottaa ja päivittää. Ensinnäkin, mä oon lauantaina ihan virallisesti seurustellu 3kk jee !!! Myöhemmin samana päivänä edellisen kirjoituksen julkaisemista käytiin keskustelu et oonks mä hänen tyttöystävä ja onks hän mun tyttöystävä <3. Seurusteltii 2,5kk ennenku kerroin äidille tyylillä "sä sanoit ettei sulle oo väii ketä mä rakastan, joten voinko mä tuoda huomenna mun tyttöystävän näytille" "joo" (ja jotain muuta myötäilyä), jonka jälkee puheenaihe vaihtu tiessä olevaan kuoppaan. Ei vissii ollu yllättyny siitä et mulla olis tyttöystävä, mut oli enemmänki yllättyny sen olemassaolosta. Iskä sai tietää äitienpäivänä autossa ku mun veli outtas mut kysymällä miten mulla ja mun tyttöystävällä menee ja sen jälkee "et oo vissii muille kertonu" en ollu mut kiva ku hoidit sen mun puolesta... Voisin puhua täst aiheest loputtomasti mut ehkä pit...