Semmosta settiä
18.6. 2026 Torstai klo 2.41
Täs on taas viime aikoina (viime kirjoituskerran jälkee) tapahtunu paljon, mistä pitää kirjottaa ja päivittää. Ensinnäkin, mä oon lauantaina ihan virallisesti seurustellu 3kk jee !!! Myöhemmin samana päivänä edellisen kirjoituksen julkaisemista käytiin keskustelu et oonks mä hänen tyttöystävä ja onks hän mun tyttöystävä <3. Seurusteltii 2,5kk ennenku kerroin äidille tyylillä "sä sanoit ettei sulle oo väii ketä mä rakastan, joten voinko mä tuoda huomenna mun tyttöystävän näytille" "joo" (ja jotain muuta myötäilyä), jonka jälkee puheenaihe vaihtu tiessä olevaan kuoppaan. Ei vissii ollu yllättyny siitä et mulla olis tyttöystävä, mut oli enemmänki yllättyny sen olemassaolosta. Iskä sai tietää äitienpäivänä autossa ku mun veli outtas mut kysymällä miten mulla ja mun tyttöystävällä menee ja sen jälkee "et oo vissii muille kertonu" en ollu mut kiva ku hoidit sen mun puolesta... Voisin puhua täst aiheest loputtomasti mut ehkä pitäis tehä ihan erillinen postaus.
Toisekseen, tajusin ettei oo ollu haluja vetää ranteita auki enää pitkään aikaan ja vähän alkanu hyväksyy sitä et oon arveton. Josta puheenollen, oltiin mun serkun rippijuhlissa ja bongasin sillä kädessä jäljet. Myöhemmin ku se esitteli huonettaa mun kahden kesken, kysyin siltä et mistä tullu ja tekikö ite. "Mitä se sulle kuuluu ?" mut ei ees vihasella äänensävyllä, vaan huomas et jäi kiinni. Sanoin sille et tein samaa mut mulle ei vaan jääny jälkiä. Oli vähän aikaa outo ilmapiiri ennenku kerroin itestäni. Voi serkku.
Kolmannekseen, oon alkanu tykkäämään miltä näytän ja uskallan esim käyttää ihonmuotosia toppeja nykyään ! Ei oo ollu pitkää aikaa niin itsevarma olo, et näytän hyvältä jne. Osasyynä voi olla tyttöystävä ja hänen kannustus+kehuminen hyvännäköiseksi jne. Olin viime viikon riparilla isosena enkä saunassakaan hävenny omaa kehoani ja vatsassa olevia venymisarpia. Ne on arpia siinä missä muutkin, kuten mun rokotusarpi ja viime kesän tikkaushaavan arpi eikä niitä saa pois joten antaa vaan olla ja hyväksyä.
Ehkä mulla ei ollu muuta sanottavaa ja jos olikin, nii tulee seuraavassa postauksessa (eli varmaa jo tänää tai huomenna)
PS: Hyvää Pridea kaikille 💖💛💚💙💜
Kommentit
Lähetä kommentti